להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




שברים פשוטים – האם הם פשוטים באמת?

או, איך לא לשבור את הראש על שברים פשוטים?

 

נושא השברים הפשוטים הוא הנושא הקריטי ביותר במקצוע המתמטיקה בבתי הספר היסודיים. כך, למשל, רוב הנכשלים בבחינות המיצ"ב המתקיימות מדי שנה בכיתות ה' "נופלים" על השברים הפשוטים. מסתבר אפוא שהשברים הפשוטים הם לא כל כך פשוטים באמת.

 

מצד אחד, הבנת השברים הפשוטים מבוססת לחלוטין על הבנה של נושאים מוקדמים יותר – סדר הפעולות, סוגריים וכל יתר הנושאים הנכללים בספר חשבון פשוט באמת. גם אם במבט ראשון לא רואים את הקשר בין הנושאים השונים – הקשר הוא הדוק.

 

ומצד שני, נושא השברים הפשוטים הוא בסיס לנושאים מתקדמים יותר במתמטיקה, ונדרשת הבנה אמיתית על מנת להבטיח התקדמות קלה וחלקה בעתיד.

 

שברים פשוטים באמת הוא ספר ההמשך לספר חשבון פשוט באמת, שנחל הצלחה אדירה וכבר עזר לאלפי תלמידים בישראל לרכוש בסיס איתן בחשבון. הפרק הראשון של שברים פשוטים באמת הוא מבחן ידע קודם, שהוא, למעשה, מבחן הסיכום של הספר חשבון פשוט באמת.

 

הספר שברים פשוטים באמת, כשמו כן הוא, עוסק באופן מקיף בנושא השברים הפשוטים. הוא מסביר כל חלק של הנושא בצורה פשוטה ובהירה, עם איורים רבים ודוגמאות, כשהמטרה היא הבנה מלאה.

 

שברים פשוטים באמת מבוסס על ניסיון רב בעבודה עם תלמידים בכל הרמות, שאצל רובם ככולם הפכו השברים הפשוטים לפשוטים באמת. 

 

קהל היעד העיקרי של שברים פשוטים באמת הם תלמידי כיתות ד' וה' שהשלימו בהצלחה את לימודי הבסיס שלהם בחשבון ויכולים לעמוד בהצלחה מלאה במבחן הידע הקודם שבתחילת הספר.

 

שברים פשוטים באמת מתאים גם לתלמידי כיתות ה' וו' שחשים קושי בהבנה מלאה של הנושא וצריכים לחזור עליו באופן יסודי ומרוכז.

 

שברים פשוטים באמת הוא, כמובן, כלי עזר ממדרגה ראשונה למורים ולהורים הרוצים לסייע לילדיהם לצלוח את הנושא החשוב הזה מבלי לשבור את הראש...

 

 

להזמנת הספר לחץ כאן

 

לייבסיטי - בניית אתרים