להצטרפות לרשימת התפוצה הכנס את כתובת הדואר האלקטרוני שלך:
 




אופק חדש בלימוד חשבון. האומנם?

או, היש פתרון לתלמידי הקצוות בחשבון?

או, האם חשבון יכול להיות פשוט באמת?

 

אופק חדש היא התוכנית שהוצגה לראשונה בבתי הספר היסודיים לפני כשנתיים, מתוך מטרה לאפשר לתלמידים ללמוד שעות נוספות בקבוצות קטנות ו/או באופן פרטני. בתי ספר ששילבו את חשבון פשוט באמת במערכת ספרי העזר וההעשרה שלהם אכן פתחו אופק חדש בפני תלמידיהם.

רוב המחקרים הסטטיסטיים מראים שבכל כיתה "רגילה" קרוב למחצית התלמידים לא ממש "נמצאים" בה מבחינת הבנת החומר וקצב ההתקדמות בו. אלה הם "תלמידי הקצוות": מצד אחד ילדים שנראים "קשי-תפיסה", תקועים מאחור באחת השנים המוקדמות, מתקשים להבין נושא בסיסי זה או אחר, ואינם רואים כל התקדמות באופק (שלא לדבר על אופק חדש...); ומצד שני התלמידים המוכשרים והמצטיינים (לרבות המחוננים) שמשתעממים בכיתה, שבשבילם חשבון הוא פשוט באמת ולמעשה רוצים ויכולים ללמוד חומר של כיתות גבוהות יותר. אז מה עושים?

 

ובכן, תוכנית אופק חדש מאפשרת פתרון שהוא בהישג יד, במיוחד במקצוע החשבון, וזאת ע"י  חשבון פשוט באמת.

 

חשבון פשוט באמת הוא ספר וחוברת תרגילים המאפשרים לכל מורה, במיוחד במסגרת אופק חדש, להביא כל ילד להבנה מלאה של יסודות החשבון ו/או לקדם אותו הלאה בהתאם ליכולתו ולכישוריו.

  

 

 

 

 

כל תלמיד, שמרגיש תקוע ולא ממש מבין מה המורים רוצים ממנו, צריך ללמוד את חשבון פשוט באמת כדי לחדש את הבנתו הבסיסית בנושא; וכל תלמיד, שמרגיש שהוא יכול (ורוצה) ללמוד חומר מתקדם יותר, צריך גם כן ללמוד את חשבון פשוט באמת.

 

במסגרת אופק חדש ניתן לעשות זאת ביעילות מרבית. חשבון פשוט באמת מתאים

למצטיינים ולמוכשרים בכיתות ב' ג' ד' ו/או למתקשים בכיתות ד'. ה'. ו'.

 

להזמנת הספר לחץ כאן

 

 

לייבסיטי - בניית אתרים